فرماندار دورود گفت: تا صبح امروز یکشنبه ۲۱ شهریور تعداد ۶۵۲۶۷ دوز واکسن کرونا براساس اولویت وزارت بهداشت و درمان در شهرستان دورود تزریق شده است.

🔸به گزارش روابط عمومی فرمانداری دورود،فرماندار دورود روز یکشنبه در گفت و گو با رسانه ها اضافه کرد: از این تعداد ۴۴۴۹۲ نفر دوز نوبت اول و ۲۰۷۷۵ نفر دوز نوبت دوم  خود را تزریق کرده اند.

 🔸خدانظر دریکوند افزود:دریافت کنندگان واکسن در شهرستان ۳۳۰۴۷ نفر مرد و ۳۲۲۲۰ نفر زن بوده اند

 🔸وی با بیان اینکه حدود ۷۰ پایگاه در سطح شهرستان دورود آماده تزریق واکسن می باشد افزود: ۱۳ پایگاه بهداشتی شهری،سه مرکز تجمیعی شامل مرکز شهید سلیمانی سپاه،مصلی نمازجمعه و حسینیه راه آهن ، ۷ مرکز بهداشتی شهرستان و ۴۷ خانه بهداشت در روستاهای شهرستان آمادگی تزریق روزانه واکسن را به گروه های هدف دارند.

🔸وی اظهار داشت:وضعیت بیماری کرونا در دورود همچنان قرمز است و ممکن است آبان ماه با پیک بعدی این بیماری مواجه شویم.

🔸فرماندار دورود واکسیناسیون حداکثری را بهترین راه مقابله با بیماری کرونا دانست و خاطرنشان کرد:مردم همچنان رعایت پروتکلهای بهداشتی مانند زدن ماسک و عدم حضور در تجمعات را مد نظر قرار دهند.

 🔸وی تصریح کرد:خواهش ما از جامعه هدف تزریق واکسن کرونا این است که در اسرع وقت به مراکز اعلام شده مراجعه و واکسن خود را تزریق کنند زیرا یکی از راه های پیشگیری از حاد شدن بیماری و فوت فرد دریافت دو دوز واکسن می باشد.

🔸فرماندار دورود با بیان اینکه ما در دورود می توانیم روزانه تا ۱۰ هزار دوز واکسن را تزریق کنیم افزود: هم اکنون وضعیت موجودی واکسن در دورود مطلوب است .

🔸وی از زحمات بی وقفه کادر بهداشت و درمان، ادارات و همچنین سپاه ناحیه شهرستان که در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در امر واکسیناسیون همکاری داشته اند تقدیر و تشکر نمود.

🔸فرماندار دورود ابراز امیدواری کرد با همدلی و همراهی صمیمانه مردم بافرهنگ شهرستان دورود و تلاش بیش از پیش مسئولین و افزایش میزان واکسیناسیون شاهد کاهش میزان مبتلایان در سطح شهرستان باشیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید