🗓شنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۰

💠بازدید نماینده مجلس و فرماندار از نمایشگاه صنایع دستی / افتتاح و توسعه ۸۰ کارگاه صنایع دستی در دورود

b_300_0_16777215_00_images_kargah.jpg

🔸به گزارش روابط عمومی فرمانداری دورود ، صبح امروز شنبه نماینده مردم دورودوازنا در مجلس،فرماندار و جمعی از مدیران ادارات شهرستان از نمایشگاهی که به همین منظور در محل مرکز فنی و حرفه ای خواهران برپا شده بازدید کردند.

🔸 به گفته حاتم نیکبخت رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان این کارگاه ها شامل کپه بافی،چرم دوزی،سفال و سرامیک،میناکاری،مشبک و چوب،فرش و گلیم،قلم زنی،چوقا بافی،مجسمه سازی می باشد که برای راه اندازی آنها مبلغ ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.
 
🔸در این آیین فرماندار دورود با تقدیر از برگزار کنندگان این نمایشگاه گفت:امروزه بر این باوریم صنایع بزرگی مانند سیمان و فارسیت به دلیل مستهلک شدن امکان نوسازی و تعمیرات را ندارند و به همین منظور برای ایجاد اشتغال و توسعه شهرستان می بایست به سمت صنایع دستی برویم

احمد گودرزیان خاطرنشان کرد:امیدواریم با همکاری ادارات شهرستان و نماینده محترم مجلس که دغدغه اشتغال را دارند بتوانیم هنرهای دستی هنرمندان شهرستان را در محلی که گردشگران تردد دارند عرضه کنیم.

وی با تأکید بر ایجاد شرکت تعاونی هنرمندان صنایع دستی  بیان داشت:آنچه در توان بنده بعنوان فرماندار  هست در راستای حل مشکلات هنرمندان صنایع دستی شهرستان به کار خواهم بست.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید