b_300_0_16777215_00_images_shf.jpg

👈🏻 به گزارش روابط عمومی  روابط عمومی فرمانداری دورود این نشست روز سه شنبه به ریاست امام جمعه شهرستان و با حضور فرماندار و دیگر اعضا در محل دفتر امام جمعه برگزار گردید.

🔸در این جلسه  امام جمعه شهرستان در خصوص برخی آسیب های اجتماعی از جمله تیر اندازی در مراسم و درگیری های دسته جمعی  اظهار داشت:بعضی از فرهنگ ها و عرفهای محلی  در سطح جامعه وجود دارد که تبدیل به قانون شده است در حالی که این عرف ها ضد قانون و باعث بروز آسیب ها در سطح جامعه شده است.

🔹همچنین فرماندار دورود در این نشست اظهار داشت::در در گیری های محلی  وجود بزرگان در جهت  صلح و اصلاح به صورت کداخدا منشی  بدون   تاثیر نیست  ولی الویت اصلی قانون گرایی و مراجعه به قانون می باشد.

🔹احمد گودرزیان اظهار داشت:افراد معتمد و مصلحت‌اندیش محلی می‌توانند در کنار دستگاه‌های امنیتی و قضایی در ایجاد امنیت پایدار در منطقه نقش‌آفرین باشند.

🔹فرماندار دورود تصریح کرد:  تا زمانی که جامعه ای آرامش و امنیت نداشته باشد هیچ‌گاه نمی تواند در راه توسعه و پیشرفت گام بردارد.

🔘در ادامه رییس دادگستری ،دادستان ، رئیس شورای شهر و کار شناسان  مهمان در خصوص آسیب های اجتماعی نظرات خود را عنوان کردند .

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید